fredag 28 mars 2014

Pustar ut lite...

Efter mkt om o men hit o dit BÖRJAR jag kunna varva ner o känna att det kommer ordna sig i morrn... Vet dock inte än vad jag ska ha på mig!!! O DET är ett problem!!! Får väl ta en gammal trasa ur garderoben ;)
Ska försöka komma i säng mellan 22-22.30 i kväll har jag tänkt. Har önskat mig lite sovmorgon i morrn ;) Men viktigast är en familje frukost!
Tim är snorig men verkar bli piggare o piggare. Bättre när jag inte är hemma, då är han gladare. När jag är hemma ska han va lite ynklig o vill bli buren. Tror han lindat sin mamma runt lillfingret :P Nej då, men både han o Ida blir EXTREMT mammiga när de varit hemma me mig. O små gnäller o klänger på mig när jag är hemma. När ja åker iväg, som i kväll, så går det hur bra som helst!! Busungar!! <3

Iaf. Tanken är att Emma, Saras dotter, hämtar barnen nån gång mellan 13-14 i morrn (Sara el hennes andra dotter Elin följer me) Så fort de åkt ska ja fixa mig o fixa fram fikat. De kommer sova hos dom. O skulle de mot förmodan längta hem på natten o är otröstliga (vilket aldrig hänt) skjutsar de hem dom!

Nu ska jag fortsätta varva ner o hoppas på o kunna sova i natt ;)

Trött o sliten! Men på sön får ja sova ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar