tisdag 11 mars 2014

Dåligt me uppdateringar de senaste dagarna...

Men har inte mått så bra. Så lusten till o skriva har varit noll. Det är lite mkt nu o det märks på/i min kropp. Är väldigt stressad. O det har börjat ta ut sin rätt på min kropp. Magsår o stress eksem för o nämna några. O att man har en hemsk hosta på det gör det hela inte bättre.. O Tim hostar än o hade varit trött på em idag. Så han får va hemma i morrn. Me Patrik. 
La mig i sängen för jag tänkte sova. Men det kvittar. Kan ändå inte sova. Har inte gjort det på många nätter nu. Är less på detta!!!
Det är så mkt som händer att jag knappt orkar skriva, el ens borde. Mkt som snurrar uppe i huvudet...

Är det bara jag som önskar att man fick ha barnen hemma?? Att vårdnadsbidraget räckte längre o att det va mer. Vill ju va hemma me mina små hjärtan!!!

Nej, lika bra o FÖRSÖKA sova. I natt får Patrik ta barnen. Iof är det ju "bara" Tim som vaknar några gånger pga hostan el nåt o vill att man sitter där en liten liten stund...

Ni får en bild på min fina älskade flicka o hennes "Pippi" flätor...

Igår sa hon att hon villa ha flätor idag. O då fick hon det! ;) Tar alla tillfällen i akt då hon nästan aldrig vill ha flätor el tofs :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar