fredag 21 mars 2014

En prickig korv!!

Tim kom in till oss vid halv sex. Ja la honom bredvid mig o sen somnade han om. Strax därpå vaknade Ida... Så typiskt! Jag har knappt fått sova nå i natt. Har tappat räkningen på hur många gånger han vaknade i natt... Jag o Ida gick upp strax innan kl sju. Strax efter oss kom Tim upp. O då såg ja, jisses!!! Tim har prickar i hela ansiktet, mest på pannan o runt munnen! Men även hela halsen, hårbotten o ryggen... Ha kliar o kliar. Säger: -Det gör ont mamma!! <3 Tycker synd om honom!! 
Om drygt en timme kommer mamma hit o passar honom medan ja åker till tandläkaren med Ida. Ska va där kl 10. Sen åker vi till Apoteket o köper en salva vi blivit tipsad om! Har du nå bra tips? Hojta gärna till isf! Gör allt för o underlätta för min lilla prins!!

Det är många prickar på andra sidan som inte syns....

Jag mår skit efter denna natt!!! Fruktansvärd huvud o nackvärk. Är så trött så jag skulle kunna somna ståendes!!
Men det är låååångt kvar av denna dag... När Patrik kommer hem åker ja ut till alunda för o hjälpa till me förberedelserna inför morgondagens klädbytardag. Kommer nog hålla på till sent på kvällen... Sen åker ja o Sara hem till henne där jag ska sova. I morrn ska ja hjälpa till med klädbytardagen som är mellan kl 9-14. Sen ska allt packas ihop o fixas i ordning. Får se hur länge ja är där i morrn. Eftersom Tim är dålig....

Nej, nu ska ja sätta fart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar