fredag 14 mars 2014

Bättre sent än aldrig...

Men i detta fall vet ja inte! Haha! Förra inlägget skulle ha publicerats igår när mamma o jag åkte till Sthlm. Men det vart nå strul så det publicerades nu... Typiskt! Aja. Jag är så trött så jag mår illa idag. Lite drygt fyra timmars sömn (ej sammanhängande) lyckades ja skrapa ihop i natt... Känns som bebis tiden. Så mår ja nu... Tvingade mig sj ut...

Tack o lov för en uteplats alltså!! 

Drygt en timme vart vi ute. Barnen är små snoriga o små hängiga... Tim fick penicillin i ons när han o Patrik va till vc för att det kunde va en halsfluss på g. De va inte säkra...
Jag ska nu försöka mig på min allra första lasagne i långpanna... Pepp? Inte ett dugg!!! Idag skulle snabbmat sitta fint! :/ Men köttfärsen är tinad... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar