tisdag 18 mars 2014

Hoppas det börjar vända!

Bestämde oss som sagt för o gå o hämta Tim. Tar ju bara ca 7 min så ;) O det gick så bra så! Tim hade haft en bra dag oxå! :)
Idag har jag fått liiiite gjort. När vi hade lämnat Tim i morse kröp Ida ner i sin säng, en halvtimme senare sov hon. Jag gick o la mig ett tag jag oxå. Trött efter en bökig natt o huvudvärk hade jag oxå... Sen när vi vaknade mös vi lite innan jag åt lunch, tack mamma för den jätte goda laxpuddingen!!!

Mums!!!

Ida ritade lite men sen vart hon trött o la sig o vila stund igen (det är så hon gör hela dagarna, är uppe en stund o lägger sig sedan o vilar lite) jag plockade med disk, vek tvätt o dammade (vilket verkligen behövdes!!) det är tur Ida kan gå o lägga sig o vila sj när hon känner att hon behöver det...
I morse visade temp 39, efter lunch 38.3... Hoppas det är på väg ner! Men så har det varit i tre dagar nu. Högt på morgon o kväll o runt 38 på dagen. Jag ringde jobbet o bestämde att ja skulle va hemma i morrn o på tors. Eftersom hon än inte äter o har feber. O ska va hemma en feberfri dag (vilket ja tvivlar på att hon är i morrn) så kändes det lika bra. Efter att ha varit såhär dålig tar det ett tag o återhämta sig o känns så onödigt att skicka henne en dag, om hon nu skulle va pin frisk i morrn. Men ett barn som inte äter (pga den är el har varit dålig) anser inte jag är friskt. Självklart kan det ta ett tag för de o börja äta vanligt. Men iaf äta nåt. Ida har bara druckit vatten o fått i sig två pinn isglassar....
Så här söta va mina kottar på väg hem från fsk...

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar