torsdag 27 mars 2014

En GLAD nyhet!!!

Patrik väckte mig igår kväll precis när jag hade somnat. Vad har hänt??!! va min första tanke. Han skulle "bara" berätta att jag får pengar TILLBAKA på skatten, o inte så jätte lite heller. Va orolig att jag skulle behöva betala! Så det känns skönt! Semestern räddad ;)

För övrigt, o förutom att JAG haft svårt o sova i natt, så har natten varit ok. Tim kom in vid strax innan halv sju till mig. O somnade om o sover ÄN :O Är lite rädd att det är ett tecken på att han har hög feber :/ Får se när han vaknar... Ida hade gått upp o satt sig i soffan vid halv sju. Så satte på en film åt henne o la mig hos Tim igen o kunde få halv slumra en timme till. 
Nu sitter, halv ligger :P jag o Ida i soffan. Tänkte vi skulle vänta tills Tim vakna innan vi åt frukost. Men vi börjar bli hungriga :P


<3


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar