onsdag 19 mars 2014

Glad så jag spricker!!!

Nästan iaf ;)
Först är det det ja prata om förra helgen. O förhoppningsvis kan ja tala om vad det va i helgen!!! :D
O sen, har precis fått veta av min kära man vad jag ska få i födelsedags present!!!! Han o jag drar på en weekend resa i april!!!!! :D Är så grymt jävla glad!!! Har velat det praktiskt taget sen vi vart tillsammans!! Vart o när får ni veta på min födelsedag ;) Jag vet när, för att jag ska kunna ta ledigt från jobbet. Det va därför han berättade nu.
Har även planerat lite till min födelsedag o så... Gahh!!!! Hur ska jag kunna sova nu liksom!!! :P
O Ida är ju på bättringsvägen, låt barnen få va friska nu!!!! Hon sover dock väldigt orolig o vaknar i panik ibland... Som sagt, kommer nog inte skrapa ihop många timmars nattsömn i natt :/
Men jag är GLAD o LYCKLIG!!!!
Måste ju fixa pass nu oxå ;)
Ska FÖRSÖKA sova nu! Haha....

Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar