fredag 28 mars 2014

Bra start på morgonen!

Från ca halv tre i natt sov Tim hos oss. Han vaknade o va jätte varm o snorig, så gav honom alvedon o nässpray. Men han kunde inte somna om o kom in till oss ist. Ida vaknade strax efter sex i morse. La sig bredvid mig o gosade lite men vid halv sju gick hon upp. Jag satte på denna film åt henne...

Dessa är mina favoriter!! Hon hade tittat på den här hos mormor sin igår o så tog vi me den hem :)

EN timme senare vaknar Tim. Då har jag somnat om bredvid honom (lite lätt sådär så jag hörde om Ida ville nåt) o hon kommer in o vill att jag ska starta om filmen. Älskade unge!! Suttit snällt i soffan o kollat på film en timme såhär på morgonen. Hur skönt är inte det liksom när det börjar bli så!! Även Tim börjar kunna göra det! Han verkar, än så länge, piggare idag. Så vi får väl se hur det blir under dagen. Ida däremot har börjat hosta massa igen :/

Nu ska jag dra mig lite mer innan frullen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar