tisdag 18 mars 2014

Härlig kvälls promenad!!

Efter middagen borstade vi barnens tänder, satte på dom pyjamas, ytterkläder o bäddade ner dom i syskonvagnen. Så gick vi alla ut på promenad! Hämtade Anna o tog me oss henne också ;)


Full fart på henne!! ;)
 
 

Patrik fick dra vagnen o jag hade Anna. Fort gick det!! Jisses!! Haha!
 
 
Barnen tyckte det va mysigt! Vi tittade på stjärnorna o sjöng "Blinka lilla stjärna" O så skrattade Tim åt Anna som han tyckte va tooookigt!! Haha!
Ida har inte så hög feber. Ligger runt 38. Just nu. O jag vet (efter att ha pratat me läkare) att det inte alls är farligt för dom o va ute me feber. Sitta still, mysigt i en vagn. De ska där emot inte anstränga sig. Sen får man ju gå efter hur de är i allmäntillstånd också. Som Ida va igår hade jag inte gjort det. Hon åt liiiiite till middag idag. Det är det enda förutom två små isglassar o vatten som hon fått i sig idag. Jag håller tummarna för en feberfri dag i morrn. Men undrar hur länge det dröjer innan aptiten kommer tillbaka igen...
Det va hur skönt som helst o få komma ut o röra på sig. Behövdes! Börjar få så ont i min nacke o axlar av att vara stilla för mkt.... 40 min pw vart det. För vi höll ett högt tempo! Är man ute på pw så är man ;) Jag drog vagnen den sista biten. Då får rumpan jobba lite extra ;)
 
När vi kom hem vid sju va barnen fortfarande vakna. Men de la sig på engång med en varsin flaska välling o efter typ 10 min sov de ;) Jag tog mig en dusch o nu sitter jag här. Börjar bli trött... Ska försöka komma i säng i hyffsad tid i kväll tänkte ja!
 
Börjar känna ett uns av hopp, att denna kropp kanske en gång kommer få bli vad den en gång va....
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar