måndag 3 mars 2014

My new bf ;)


Love it!!!

Fast ny är den inte iof ;) Har haft den i mååånga år! Men när ja vart gravid me Ida slutade jag ligga på den då det fanns så delade meningar om det va skadligt för barnet el ej. Självklart körde jag på den säkra sidan! O när Ida va knappt två månader vart jag ju gravid igen :)) O så har det inte blivit av att jag använt den. Mest för att man måste verkligen kunna koppla, slappna av, annars gör det skiiit ont!! O jag har varit för uppe i varv. Men nu känner jag ett mer lugn i kroppen. Kan bero på att barnen sovit hela nätter i snart två veckor!!! :)) (bortsett från Ida två nätter förra veckan som berodde på hennes nya tänder som kom) Nu tänker ja inte ta ut nåt i förskott att det ska va såhär. Det kan vända igen närsom! Men nu ska jag försöka njuta. Måste dock erkänna att jag är tröttare än någonsin! Varför??!!
Kanske för att halsen o huvudet värker? Nån förkylning på g?

Aja, ska iaf bli extra skönt att lägga sig på spikmattan idag när man har tränat oxå. Känns i musklerna att det va ett bra tag sen :S

I morrn är det alltså barnspec som gäller med Tim. Kvart över tio. Sa till barnen när ja la dom att de kunde sova lääänge i morrn ;) Men känner jag dom rätt är de uppe innan kl sex :S
Skönt med en "ledig" dag i morrn. Blir ju vab hela dagen då jag inte hinner till jobbet varken innan el efter. Det vet ni va, att man får vabba för läkarbesök, tandläkare, Bvc, mm. Allt sånt där som har me barnet att göra!
Ida får va hemma hos mormor. Så slipper ja skjutsa henne till fsk när Tim inte ska dit....

Nej, nu ska ja sluta babbla!

Godnatt!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar