lördag 1 mars 2014

Kvälls promenad!

Vid tjugo över fem bestämde jag mig för o ta ut Anna (som vi va hundvakt åt) på en promenad! O till min lycka ville mannen följa me!! :)) Hur underbart är det inte att bo i stan o bara kunna knata över vägen utanför o komma in i skog, o ankdammar! Känns som på landet! Mörkt va det när man va inne i skogen...

Man ser nåt vitt där som är Anna ;)


Snabb är hon oxå!

Vart en promenad bort till gamlis, vart några km, ca 45 min promenad! O att kunna få ut o gå sådär tillsammans me mannen o prata om ditt o datt va riktigt trevligt o mysigt! :)
När vi kom hem hade precis barnen kommit hem. Det hade gått bra. Men de ritade inte på hela filmen. När det va ca 10-15 min kvar hade de ledsnat. Men tycker det va bra jobbat ändå o sitta nästan en hel timme. Spec Tim som bara är dryga två år :) De hade sedan ätit på Max, men barnen va inte så hungriga efter all popcorn ;) Så de sitter nu o knaprar i sig kalla pommes o nuggets :P De ville inte att de skulle värmas! Haha! Knasiga barn!
Nej, nu ska de snart fixas för kvällen o läggas. Sj funderar ja på hur kvällen ska spenderas... En film el ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar