torsdag 27 mars 2014

Slut i kroppen!!

Men i över morrn smäller det!!!! :D
Jag har bakat en sats nougatkakor till. Även en dubbel sats hallongrottor. Första gången, men måste säga att jag vart nöjd me båda!! :)

In progress ;)


Done!! Några ligger i min fina home made with love låda :) Resten i en glassbytta!! ;)

Känns skönt!! Nu är det "bara" vanilj cupcakesen kvar... O choklad frostingen... Jag har o göra i morrn!! Det mesta i städ väg är iaf klart. Det som är kvar är o lägga ner barnens overaller o vinterskor i en flyttkarton o få ut den i förrådet, o skura golvet...

Tim har haft hög feber hela em o kvällen, trots alvedon. Ipren får han ju inte ta så länge han har vattkoppor. Läkaren har ju sagt till oss att vi i sånna här fall annars får ge en BÅDE alvedon o Ipren samtidigt. O sen varannan timme det ena o varannan timme det andra. Men nu går som sagt inte det... Min lilla prins <3 Han har bara varit vaken korta stunder sen lunch. Äter inget o dricker väldigt lite... Fortsätter det under morgondagen ringer ja doktorn igen!

Hämtade Ida strax innan kl sex. Hon hade haft det så bra sååå!! O som ja sa förut. Är sååå tacksam över att hon kunnat vara hos min mamma en stund nu i två dagar. I morrn kommer det dock inte gå. Mamma o pappa ska hämta Amanda på Arlanda kl 11!!! :D Ska bli så himla kul att hon kommer hem!!!! <3
Tror dock det blir en tuff dag här hemma. Kan ju verkligen inte ta ut Tim när han har mellan 39-40 graders feber. O Ida som verkligen vill ut o behöver ut!!
Ingen som vågar träffa henne o vill komma hit o ta me henne ut o leka en stund?? ;)

Båda barnen somnade snabbt o utan ett knyst i kväll! Tröttisar <3

Nu ska ja fixa några små saker. Sen blir det sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar