torsdag 27 mars 2014

Stressen inför lördag börjar lugna ner sig...

Tim sov till nästan halv nio! Hade temp på 38 när han vaknade. O den har stigit sedan dess. Nu är han jätte varm :( Vi åt frukost o han fick väl i sig en fjärdedels macka... Ida äter på bra som tur va ;) Hon är så pigg o glad!! Härligt!! Efter frullen tog jag fram snabeldraken fort innan barnen hunnit dra fram alla leksaker!! Ida tog hand om Tim medan :) Han avskyr nämligen dammsugaren. Medan Ida tycker jätte mkt om den! Haha! Men hon är så gullig som tar Tim i handen o går in i deras rum (som ja dammsugar först) o säger: Ingen fara Tim! <3 Syskon kärlek! När det va klart bäddade Tim ner sig i soffan o jag fick Idas hjälp o bädda sängen ;) Hon kan va hjälpsam den där tösen!! Efter det plockade jag lite. Tack o lov röjde mannen av bänkarna i köket igår kväll så de vart helt tomma! Underbart! Sen tyckte Ida det behövde dammas! ;) Det fick jag oxå hjälp me!! Har oxå slängt in två av overallerna i tvättmaskinen. Nu ska de packas ner o ut i förrådet!! Inte ska väl de behövas på ett tag nu hoppas ja ;)

Barnen har ätit lunch, Tim ville inte ha nåt trots att ja försökte me o låta han sitta i mitt knä o matas. Men icke!! 
Sen kom mamma o hämtade Ida. Det är guld värt!!! <3 De skulle till nån lekplats o sen kanske hälsa på mammas syster :) Tim slocknade precis i soffan. Ska bära in honom till sängen så får han sova vidare där. Jag tänkte försöka baka nåt!

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar