måndag 17 mars 2014

Mys me lill killen!

Medan jag donade lite i köket la sig Ida i sin säng o kolla på film (tvn åker därifrån när hon är frisk!) Tim gick runt o käka på en macka (ja, ibland får de göra lite som de vill. Nöden har ingen lag som man säger) haha! Han plockade o donade i deras rum o när ja kikade in hade Ida somnat. Förstår att hon va trött. Har ju inte sovit nåt idag.... Så vi stängde av tvn o sköt igen dörren så hon får ligga där o sova i lugn o ro. Är man sjuk får man sova närsom på dagen! Jag o Tim myser i soffan! Pussas kramas o talar om att vi älskar varandra <3 Goa unge!!!!!

Finaste killen <3

Han hade haft en jätte bra dag idag. Vart ju bara 4.5 timme där så han vart nog lite förvånad när vi kom :P Men det va en lagom dag tycker ja! I morrn får han nog gå en timme längre. Kanske ;)

Jag är inne på tredje maskinen tvätt. Planerar lite inför mitt 30 års firande o så! I morrn ska ja märka upp det sista till klädbytardagen. O gå igenom min garderob. Dax o göra mig av med en MASSA kläder!! Hämtade en en kartong det stod -10 kg på i lör. Jag kunde ha ungefär hälften ;) Har gått ner 10 kg på ca 1 år o 3 mån. Det går saaaakta!!! Men åt rätt håll!! Har ändå bestämt mig för o göra mig av med "växa i" kläder. För när ja väl gått ner mina 13 kg som är kvar, då vill ja shoppa nya kläder ;)
Kommer nog bli flera sopsäckar me kläder :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar