söndag 30 mars 2014

Trött är mitt första namn idag!!!!

Hade världens bästa dag igår!!! O sen kvällen o natten. Alltså jag vet inte när jag skrattade så mycket sist alltså!!!! Nathalie o Emil, ni är för sjutton de roligaste människorna som finns!!!!! Tokiga äventyr mitt i natten. Sen mår man som man förtjänar idag :P Herregud!!!! Kommer jag någonsin bli pigg idag??!! 
Men för sjutton. Man fyller bara 30 en gång ;) Så det va såååå värt o lägga sig 3.30!!!! O att jag mår som ja mår idag har jag mig själv o skylla. O det trevliga sällskapet ;) 

Är så grymt nöjd med hela dagen igår. Ni som kom, ni är BÄST!!!!! <3
Mer om morgondagen kommer senare, nu ska jag somna om ;)

Gårdagens håruppsättning o makeup ;)


Tänk om man såg så här pigg o fräsch ut idag :P

2 kommentarer:

  1. Haha vi känner likadant för er! Vi hade verkligen super kul!! Detta måste det bli mååånga repriser på!! :D

    SvaraRadera