tisdag 24 november 2015

V.Ä.R.K

Att ha så här ont är fan inte kul!!!!!! Kronisk värk, som blir värre o värre. O ännu värre av kylan, o regn. Det går inte att föreställa sig om man inte sj haft/har värk. När det va två timmar kvar av p-mötet höll jag på o bryta ihop för det gjorde så ont. Då hade jag ont redan när jag kom till jobbet i morse.... Jag klarar INTE av sånna här dagar... Orkar inte gnälla mer. Men natten är förstörd, o morgondagen. Förmodligen även tors, kanske fre... Skit!!!!

Nåt som iaf värmde va denna bild från mannen....

Ljusfest!!

Barnens förskola (o alla andra förskolor inom gamla Uppsala enheten) har en gång om året ljusfest. Så mannen åkte dit me dom där det sjöngs sånger o tittades på många fina ljus...

Nu ska jag göra mitt bästa o försöka sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar