söndag 8 november 2015

Mysig middag

Såååå himla god middag!!! Mums!!!

Allt va så fint så!!!

Mamma o pappa vart glada av presenterna :) Patrik fick även han presenter, blommor, presentkort på bio o pengar! Jag hade dock fått en sån hemsk huvudvärk!! Vi cyklade hem strax innan kl sju. Barnen sover o jag ligger i soffan o mår inte alls bra... Heeela kroppen värker o huvudet me, tom ansiktet värker :(( Nu blir det soffläge resten av kvällen. Har förberett för morgondagen. Kommer inte va nåt på jobbet alls i morrn. Först ska jag på studiebesök på en förskola mellan 9-11.30. Sen på kurs mellan 13-16. Så allt är inne i stan... Då barnen behöver lämnas kl 8.30 (ist för 10.15) så har jag sett till att deras farmor kan hämta dom senast kl 15 (ist för 16.30) på så sätt blir det inte en längre dag för dom. Skönt! 

Ne, nu orkar jag inte skriva mer... Längtar tills jag får medicin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar