måndag 23 november 2015

Finaste syster!!!

Dagen på jobbet gick bra (men börjar gärna kl 11 på måndagar ;) ) fick sluta en timme tidigare (13.45 ist för 14.45) o åkte o handlade några saker till jobbet. Vilket oxå gjorde att jag kunde hämta barnen nästan en timme tidigare. Vid halv tre när de åt mellis. Sååå glada de vart!! <3 Vi åkte hem o barnen va suuuuper uppspelta för att moster skulle komma! Så när hon kom gav Ida ifrån sig världens glädje tjut o hoppade upp i hennes famn <3 O sen va det fullt ös. ALLA ville ha hennes uppmärksamhet ju!! ;) Så mysigt o få träffa henne!! Ida o Tim lekte frisersalong på oss (el skönhetssalong?);)

<3

Hon gick hem när vi skulle äta middag. Jag testade en ny maträtt-kasslersås. Fick godkänt! Sen har kvällen rullat på. Glad att jag fick en hel em o kväll me mina hjärtan <3
I morrn jobbar jag ju först 9-14.45, sen en liten paus på en timme (då ska jag vila!!) innan p-möter som är 16-21. Barnen har ljusfest i morrn. I Gränby parken. Kl 17.30. Men de får gå me pappan o farmorn (hon är snäll o hämtar dom tidigare i morrn så slipper de gå extra länge bara för att jag har P-möte) Jag har alltid gått på ljusfesten men i år vart det så här. Trist då det är så himla fint me alla ljus! Men de har ju lucia sen o då får jag se :) Så ja, så mkt mer än jobb blir det liksom inte i morrn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar