onsdag 18 november 2015

Känns inge bra..

Läste nyss på svt att hotnivån mot Sverige nu ligger på 4 av 5!!! Alltså det är ju riktigt allvarligt! De har fått in hot mot Sverige. De vet inte vart. Kan ju ske varsom närsom!!!! I Uppsala cirkulerar det fler poliser än vanligt. Jag fick en klump i magen o vart illa mående!! Vart o när händer det???!!!! Vill inte lämna mitt hem, vill inte lämna mina barn!! Vet att man inte kan leva så, men vart fan är världen på väg!!!! Stackars våra barn! Vad får de växa upp till??!! Hur ska man kunna skydda dom??!! Ska man behöva gå o va orolig hela tiden??!! Nej alltså detta är ju så jävla fel!!!! Så här ska det inte vara!!! VARFÖR HÄNDER ALLT DETTA????? Skulle kunna skriva hur långt som helst om detta. Men då går jag upp på högvarv. Jag skulle ju varva ned nu....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar