lördag 28 november 2015

Jul längtan o planering!

Åh, jag längtar verkligen såååå mkt till julen!!! Hela december är jul för mig så det är liksom inte bara julafton. Utan ALLT innan oxå! Jag va in på ellos o kikade på deras black friday. O då hade dom en jacka jag suktat länge efter för halva priset :D Så klickade hem den, o en Olof docka till Tim i julklapp ;) Kunde inte låta bli. Det är en hård docka, lite större, som man kan ta av armar o huvud på o som kan ändra ögonen. Passar perfa till Tim som gillar o plocka isär o bygga ihop saker ;) 
Har även lagt upp o planerat helgen me mannen (han kom hem för en liten stund sedan) Det ska städas o fixas i barnens rum. Resten av juldukarna o adventsstakarna som ska stå på borden ska fram (tomtarna tar vi på sön em när barnens kusiner åkt hem) o fixa fram resesängen o en madrass till tjejerna. De kommer inte förren efter middagen så vi har hela dagen till o göra vad vi vill me :) Sen pratade vi lite om Göteborgs resan, om vad vi ska göra där, lite vad vi behöver ha me. Jag måste skriva en lista, även om det inte är så länge vi ska va borta. Men me mitt minne nu för tiden vill jag skriva upp vad som ska me, så jag inte behöver grubbla för mkt på det... Längtar verkligen så himla mkt!!!! :D

Är så mysigt här hemma när allt det juliga börjar komma upp...

En stjärna ska upp i mitten fönstret oxå....

O barnens rum....

Älskar denna stjärna!!!

Jag hade en sån när jag va liten, el ja, tills jag flyttade hemifrån ;) Älskar det orange skenet från den. Så varmt o rofyllt! Även barnen älskar den o har den som nattlampa nu :)

Nu ska jag försöka sova. En intensiv helg väntar ;) men oxå rolig!! På sön är det ju 1a advents fyrverkerier på stan som vi ska se! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar