onsdag 4 november 2015

Trött i kropp o själ...

Kursen va bra. Det handlar mest om barn me autism, men oxå lite om andra diagnoser o lite om barn o deras kommunikation. Ca 30 pers där o man skulle presentera sig o berätta lite. Fy vad jag INTE gillar sånt. Fick även läxa till nästa gång (som är på mån) o det ska redovisas då!! Gah!! Redovisa, jobba i grupp o sånt, hatar verkligen det!! :(( Jag jobbar bäst sj... Aja, det höll på i tre timmar. Strax innan halv fem kom jag hem till familjen. Tims säng va typ klar, några skruvar som fattades. Så vi åkte till Ikea där vi först käkade middag o sedan ville barnen leka inne i leklandet o då passade jag o mannen på o gå en sväng. Köpte två nya lakan till sängen, en lampa till kökslampan (som vi ska koppla dimmer på) o värme ljus (det går åt en hel del här hemma!) o så skruvar dårå. När vi kom hem monterade mannen dit de sista skruvarna medan jag fixade barnen för nattning. Han va lagom klar när vi va klara så det vart en saga o sen sov de båda innan halv åtta. Skönt!!!
Jag halv ligger här i soffan men tänker gå o sova nu. Måste visa en fin grej jag hittade på Ikea som jag skulle vilja ha i fönstret under jul....

Såååå mkt finare i verkligheten, så mysigt ljus!!

Godnatt på er!! I morrn väntas jobb, sen sjukgymn me två kids ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar