söndag 8 november 2015

Farsdag

Innebar sovmorgon för mig! Hahaha! Han är för go min man. Strax innan halv åtta ville han inte sova längre utan gå upp. Sa åt mig o sova vidare om jag ville. OM jag ville!! Hahah! Strax efter kl nio blev jag väckt av pussar från min prinsessa <3
Gick upp o gjorde en mumsig farsdag frukost me stekt ägg P bacon bla ;) Patrik fick sin farsdag tavla o en teckning Ida hade skrivit <3 Sen mös o busade hela familjen resten av fm. Sååå kul vi hade!! Galna familjen ;) Strax innan lunch åkte Patrik o Tim iväg för o uträtta några ärenden. Jag o Ida cyklade till affären då hon så gärna ville köpa blommor till pappan, rosor skulle det va oxå! 

Teckningen hon skrev: "pappa, hoppas du får en bra dag. Blomma". O den blomman står nu på hans satsbord o väntar på att han ska komma hem! 

När vi kom hem därifrån åt vi lunch. Ingen tokig lunch idag inte ;)

Fläskkotlett, klyftpotatis, sallad o bea sås!

Sedan slog jag in presenterna. O nu har jag o Ida precis målat naglarna! :) Jag ska strax sminka mig, byta om o sen fixa en sallad som ska me. Vi ska bli bjudna på mat hemma hos mamma o pappa o jag lovade o fixa en sallad o ta me :) Idag grattas pappa som fyller år idag, Patrik som fyller på tis o mamma som fyller på tors! O så är det ju farsdag ;)

Jag o barnen gav Patrik hans present igår. Han vart riktigt glad!! O ser fram emot det lika mkt som jag :) O barnen ser fram emot o få sova hos mormor o morfar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar