tisdag 3 november 2015

O så va det stökigt igen... Suck!

Ja ja, några dagar fick det va fint här hemma iaf... Patrik började montera Tims säng efter middagen men barnen va helt uppe i varv, jag mådde (mår) inte alls bra (huvudvärk o ont i kroppen) o det strulade me o få ihop den. Så kvart över sju gav vi upp o ställde in hans gamla säng, som vi som tur va inte hade monterad ned än. Han vart väldigt ledsen först, förstås, men jag pratade me honom o sa att han ju då hann få sova sista gången i sin säng o säga hej då till den, då gick det lite bättre ;) Men pga det står det ju grejor lite överallt... Det vart lite sent i säng för barnen, plus att Tim sov en timme från kl kvart över två. Stackarn va sååå trött så han bröt ihop när vi skulle hämta Ida (för att han inte ville ha överdragsbyxor) sen bröt han ihop när vi hämtade henne (för han ville sitta bakom mig på cykeln o inte i cykelkärran) o sen när vi kom hem (pga nån vante) så när vi kom in, efter att jag burit FÖR MYCKET på honom la jag han i hans säng o han somnade på bara några min...

<3

Han va mkt piggare idag än de andra dagarna, men inte helt hundra (eftersom han somnade på dan, iof vaknade de ju redan strax innan halv sju i morse oxå) Blir en dag hemma i morrn me. På tors kör vi igång igen, hoppas ja! :)
Ida somnade iaf för en liten stund sedan, Tim har fortfarande inte somnat! :O Tänk vad en timmes sömn på dagen kan göra... Jag ska snart sova jag me...

Resten av dagen då... Provtagningen gick bra...

Nu är det ett blåmärke där....

Lunchen idag vart rejäl då jag knappt åt nån frukost....

Tim åt en av mackorna ;) Jag orkade inte hela omeletten heller....

Sen bestämde vi oss för o baka, skit, ska ju inte!!! Men kunde inte låta bli...

Vi hjälptes åt o slängde ihop en kladdkaka, det fick bli min o Idas mellis när vi hade hämtat henne, Tim fick när han vaknade ;)

Det va så himla mysigt, när Tim sov byggde jag o Ida me små lego...

<3

Jag va så trött så la mig ner på madrassen (det är den till Tims nya säng vi sitter på) o råkade halvslumra :P Hörde Ida prata o jag svarade, hjälpte henne o få isär ngr legobitar mm, tänk vad man klarar när man halvslumrar ;)

Mannen undrade om han varit väldigt snäll el gjort nå spec när han fick en av sina favvo rätter två dagar i rad ;) Våfflor me tonfiskröra igår o färsk pasta me "min" pastasås idag :) Men jag kände faktiskt bara för det ;)

Jaha, resten av kvällen vet nu... Nu tror jag faktiskt Tim somnat... Jag ska strax lägga mig. Vart en tidig morgon o även om Tim som i sin säng hela natten (första gången på flera veckor!!) så sov jag ändå skit!! Ska lämna Ida vid halv nio i morrn bitti, sen direkt till vårdcentralen me Tim. Hem o äta lunch o så kommer mannen hem vid halv ett. Strax därefter hämtar Sara upp mig så ska vi på kurs me jobbet mellan 13-16. Jag o Patrik vabbar halva dagen var, jag ville inte missa kursen. Ida får gå till kl 13, då hämtar Patrik o Tim henne o så åker de hem o bygger klart sängen ;) Hoppas Tim har sin feberfria, "vara sig själv" dag i morrn....

Nu vart det ett väldigt långt inlägg som känns väldigt rörigt :S Hahah, hoppas ni förstår vad jag skrivit ;)

Godnatt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar