lördag 21 november 2015

Snälla mamma o pappa!!

I natt va ingen bra natt... Sov som en kratta! Vid två tiden kom Tim in o då fick jag såklart inte sova. Efter en timme gav jag upp o la mig på soffan... Där kan jag sova, men aj så ont jag får i rygg o nacke efter... Ida kom upp vid morgon kvisten, vid sex tiden o la sig oxå i våran säng, som tur va somnade hon om. Vid åtta tiden vaknade de, skönt! Sen låg de tre o kollade på tv, Disney junior i vårat rum medan jag slumrade vidare i soffan. Vid halv tio gick barnen upp o fixade frukost som vi alla åt tillsammans :) 
Mamma ringde o frågade om de fick ta me sig barnen till Löten kyrkan. De har loppis där men även barnaktiviteter så som legobygge, experiment, fiskdamm, mm så de vart jätte glada! O vi me ;) Så strax innan elva kom de o hämtade upp dom. Får se om de kommer hem om en stund el följer me dom på fler ärenden efter, men gissar att de kommer hem, flänga i affärer me dom är inte det roligaste :P Jag o Patrik passar på o vila, det kliar i fingrarna o få sätta igång me massa saker här hemma, byts gardiner mm. Men får passa på o vila nu när man har chansen, det andra kan jag göra med dom hemma :)
Middags dejten me Sara blir nog av. Äta måste jag ju o det kanske kan va skönt o komma ut lite, o prata en massa som vi ju brukar göra ;)
Är så himla glad o tacksam att mamma o pappa tog me sig barnen, så får de hitta på nå skoj ist för o dras me oss sjuklingar! Tror aldrig jag o Patrik varit sjuka samtidigt o INGEN av barnen... Hoppas verkligen de klarar sig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar