fredag 20 november 2015

S.J.U.K

Fy bubblarns alltså!!! I natt vart jag mkt sämre. O även mannen. Tänkte stanna hemma men åkte o hoppades på o kunna åka hem tidigare. Väl på jobbet va det 3 barn på min avdelning, o jag o en till som jobba ;) Så fixade me lite praktiskt, pärmar, kort mm. Åkte sedan kvart i ett, en halvtimme tidigare. Svängde förbi affären o köpte me en varsin glass till mig o barnen o hämtade sedan dom. Kom hem o åt mellis o fikade glass. Jag plockade ur diskmaskinen sen va jag tvungen att lägga mig på soffan. O här ligger jag ännu... Feber, förkyld, ont i halsen o ont i kroppen... Blääää :((

En som är betydligt mer piggelin än mamman ;)

Ida o Tim är friska. Men även mannen vart dålig i natt så han va på väg o stanna hemma... Men kämpade på han me o kom nyss hem. Han åker inte iväg i kväll, förstår honom. Jag insåg strax efter fyra att jag inte skulle orka göra hemmagjord pizza, barnen vart lite ledsna men det vart bättre när jag sa att vi kunde äta det i morrn :) Ringde pappa som va o handlade på City Gross. Han va såååå snäll o köpte me sig ett varsitt happymeal till barnen o kom hit me <3 Han fick tom komma in o ställa det på soffbordet, jag kom inte upp... Så himla tacksam för det!! De åt me god aptit framför tvn, me tända ljus...

O jag låg bredvid, så glad för en stooor soffa!!!

Kommer nog inte upp här ifrån soffan på hela kvällen... Ska ta mig en varm dusch o sen lägga mig här igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar