söndag 1 november 2015

Think outside the box

Fick för mig o börja måla i min målarbok. Min första tanke va att här sitter jag o gör nåt "onödigt" finns ju annat som MÅSTE göras... Men antar att detta är nåt man gör för sig SJÄLV. Just FÖR att det inte är nåt måste. Nåt man gör för o koppla av o bara va. Nåt som jag VERKLIGEN måste träna på. Sen när jag satte igång o färglägga tänkte jag att löv måste va gröna, uggla brun osv. Men måste det verkligen det?! Detta är MIN bok att färglägga, jag kan ju egentligen måla en kanin lila om jag skulle vilja det, eller hur? Det är ju en fantasi bok, jag ska verkligen försöka måla den färg som faller mig in!!

Detta är hur kul som helst! Men testar verkligen tålamodet ;)

Djupa tankar så här på kvälls kvisten, ska måla lite till. Sen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar