torsdag 19 november 2015

Näst sista dagen

på veckan... Vi har rätt lugna fredagar på mitt jobb. Plus att jag har så kort dag, så fredagar är en bra dag. Idag har det som vanligt gått i ett. Hämtningar o lämningar av mina kids har gått bra denna vecka. De har båda två sovit hela nätter i sina sängar i TRE nätter! Rekord! O vilken skillnad det gör! Då blir det inte dom gånger jag vaknar OCH barnen vaknar som jag är vaken, utan endast de gånger jag sj vaknar ;) 
När vi kom hem idag började jag me middagen nästan direkt. Tonfiskröran tar lite tid o göra o den ska gärna dra sig ett tag i kylen...

Nom nom! Barnen fick som vanligt grädde o sylt till ;)

Efter middagen duschade mannen barnen o jag drog till Willys o handlade lite gott till i morrn ;) Patrik kommer hem seeeent så det blir jag o barnen i morrn em o kväll. När de lagt sig blir jag sj. Så köpte hem möööörk choklad me blåbär o lite naturgodis (brukar bara ta den där asian mix) o julmust som jag tänkte gotta mig me när barnen lagt sig i morrn ;) 

I morrn hämtar jag ju barnen kl 13.45 o då åker vi hem o äter mellis. Vad vi sedan hittar på får vi se. De har önskat hemmagjord pizza till middag, framför tvn. Har blivit lite av en tradition när det är helg o mannen inte är hemma ;) Så självklart får det bli det!
Mina goa sötnosar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar