fredag 20 november 2015

Det va den kvällen det!

Vart inte alls som jag hade tänkt mig... Har legat här i soffan sedan kl halv tre... Med undantag för en dusch o läsa saga för barnen. Patrik kom hem efter jobbet. Vi mös alla här i soffan sedan borstade han deras tänder o jag läste saga medan han åkte o hämtade hem en pizza.. Min hals är kass o va inte alls sugen på pizza (ska ev äta det i morrn) så värmde på en tomatsoppa. Vi åt till en film. Men nu blir det nog sov dax snart. Har så jävla ont i kroppen. Skit virus man åkt på!!! 
Kvällen vart som sagt inte som tänkt. Patrik skulle inte ha kommit hem förren väldigt sent. O jag hade tänkt tända lite ljus, äta min mörka choklad o naturgodis o dricka julmust till nån bra film. Vart inget av det :(( 
I morrn hade jag tänkt o byta gardiner här hemma... Men just nu känns det som om det får vänta :( Antingen vänder det o jag bli bättre, el så är det lika el sämre. Får väl helt enkelt se i morrn. Planen va oxå o äta middag på pizza hut me Sara. Men vi skulle höras av i morrn o kolla läget. 
Nä, tråk fredag!! Känner nog som en skit trist mamma som legat på soffan hela em o kvällen, men vad ska man göra. Jag brukar vanligtvis köra på ändå, men nån gång tar det stopp. Oftast när jag får feber... Vi hade det iaf mysigt o tror inte det bekom dom nå spec... Så här är livet ibland....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar