onsdag 25 november 2015

Vabb

Vilken natt. Jisses!!!! Känns som om man är tillbaka till bebis tiden, men nu ska man orka jobba oxå efter en sömnlös natt.. Idag blir det inte så. Sov från typ kl 22-00, sen vaken fram till ca 5. O sov någorlunda fram till 6.30... Plus den långa dagen igår som gjorde att jag mådde skit igår kväll. Det gick inte. På jobbet förstod dom. O Tim som varit vaken mellan kl 2-5 kommer inte orka en dag på förskolan. Gör inte jag, hur ska han... Även om jag va vaken några timmar till, plus värken. Vi gick ändå upp o åt frukost. Tänkte att får jag i mig det o kaffe så kaaanske det kan gå. Jag är ju jävligt envis! Men nej, inte ens det hjälpte. Känns som om jag skulle kunna somna... Ida är piggelin o vill till förskolan en stund. Lovade o hämta henne vid 13.30-14, innan mellis. Då får Tim o jag en chans o vila. Åker o lämnar henne till kl 9. Hoppas sen att jag o Tim kan då sova lite el åtminstone vila! 

Bjussar på denna ocharmiga bild, men så här ser jag ut efter en natt utan sömn...

O detta....

So me!!! Hehehe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar