torsdag 12 november 2015

Jag finns kvar!

Men är så sjukt mkt som händer me mig just nu att jag har lite svårt att skriva... Det är liksom lite allt möjligt. O jag vet inte än om jag vill skriva om allt, vill ju va lite privat oxå... Samtidigt är det svårt för er o förstå hur jag mår o går igenom just nu om jag inte säger nåt... Men ska fundera lite mer på det. Så länge hoppar jag över den biten. Alla ni vet att jag kämpar me o utreda min kropp o värk. O i allt detta har jag drabbats av stress delux. Det är INTE lätt... Jag svävar mellan o jobba el va sjukskriven... Skönt o komma iväg o tänka på o fokusera på annat. Samtidigt måste jag va där när jag är där (om ni förstår vad jag menar) Jag går på många olika instanser just nu. Vårdcentralen, reumatologen, gyn (har kollat upp min mage där, inget allvarligt. Phu! Men stress blåsa o allergisk mot nå ämne) sjukgymnast o så ska jag nog börja träffa en kurator. För o få hjälp o hantera min stress. Inget annat, jag mår ju bra psykiskt egentligen. Allt på det planet, o hemma planet är bra. O det är såååå skönt då de är mina stöttepelare. Min man är heeelt otrolig!!! Men alla dessa utredningar tar på mig. Att flänga hit o dit, hämta o lämna barn, jobba, ta hand om hemmet mm mm. O samtidigt va sååå energilös för att jag bara sover ca 2-4 timmar per natt...
Aja, nu vart det en del ändå i stora drag. Men vill att ni ska veta hur jag mår o vad jag går igenom just nu. Annars ska jag försöka skriva lite mer om positiva saker ;) För att minimera en del stress har jag tagit bort fb från mobilen...

Så nu kollar jag den kanske en gång om dagen ist...

Vill ni mig nåt når ni mig bäst på mobilen el messenger... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar