tisdag 17 november 2015

Mina finaste!!!

Idag kom korten på barnen hem i brevlådan. Älskar syskonkortet!!

<3 <3

Även enskilda vart super fina. Kan inte bli annat me dessa sötnosar :)

Igår innan jobbet va jag o tog ännu mer blodprover, börjar bli van me detta nu.. :/ Jobba gick bra men framåt tre tiden vart jag värre i min förkylning... Men höll ut tills jag slutade. Åkte upp på Gränby o handlade lite grejor till jobbet o sen in på kvantum för ett par saker. Väl hemma vart det till o ta en varm dusch o sen soffläge ;)
Idag vart det sjukgymn innan jobbet. Två revben denna gång. Kom lite senare till jobbet men idag gick det lite bättre o jobba, fortfarande förkyld men det går. Barnen är oxå småförkylda men pigga. Så vi tar en dag i taget just nu :) Efter jobbet hade jag utvecklingssamtal, om Ida. Vilket gick hur bra som helst! Hon hade fått svara på massa frågor o då fått välj o ringa in olika "gubbar" en glad, en mitt emellan o en ledsen. På alla frågor hade hon ringat in en glad :) Hon trivs o det märks på henne! De va imponerade av hur bra hon kan bokstäver, hon kan rada upp hela alfabetet, skriva sitt o Tims namn, o talar man om vilken bokstav hon ska skriva så kan hon skriva långs meningar :) Även siffror är hon en hejare på! Kan plussa ihop flera siffror i rad. Hon tycker ju sånt är kul o då är det ju lättare o roligare o lära sig :) Det va ett väldigt bra samtal! Vi va inte hemma förren strax efter fyra. Men vi har haft en väldigt mysig o lugn em o kväll :) Mannen har som sagt inte kommit hem än. Men jag har hunnit me två maskiner tvätt oxå ;) 
Nu blir det fotboll tills den är slut, el jag somnar :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar