lördag 7 november 2015

En lugn mys lördag för barnen

Efter frukosten när jag hade fixat iordning mig tog barnen o mannen fram massa färg, penslar o papper o målade!!
Jag åkte upp på Gränby o jag säger bara fy f** va me folk!!!! Hittade knappt nån parkering o väl därinne förstod man ju varför :S Lämnade tillbaka kläderna på KappAhl, smidigt när man kan göra så ist för o skicka tillbaka kläderna, då slipper man betala frakten! :) Gick till Lindex där jag köpte ett par byxor o en tunika till Ida o en tröja till Tim. Det är julklappar. Nu är deras helt klara. De ska ha lite morgon julklappar till julstrumpan men det tar jag senare, vet vad vi ska köpa till Ida iaf :) Sen när det gäller oss vuxna så drar vi ju lott. Jag fick Patrik :P Ska nog komma på nåt åt honom ;) Patrik fick Cassi o till henne vet jag precis vad vi ska köpa! Känns så himla bra att alla julklappar nästan är klara. Det här året ska vi njuta, baka o pyssla!! Ist för o jaga julklappar... Iof har jag aldrig haft nån jul stress. Gillar julen för mkt för att den ska kunna stressa mig :) Men iaf...
Sen gick jag till TGR o handlade lite pysselgrejor. Sen till teknikmagasinet o köpte en Gigbag (gitarr väska) som pappa ska få i morrn när han fyller år :) Skulle köpa lite papper till o göra kort men det va såååå långa köer så jag struntade i det. Får funka med det jag har hemma ;) Sen va det ju dax för kvantum. O där va det ju inte mindre me folk... Suck! Va såååå nära på o skita i det o åka hem. Plus att jag hade glömt notan... Men behövde ju handla. Så det va bara o få det gjort! Skönt sen när man väl kom hem. Då va barnen ute o lekte, hade varit ute ett tag. Jag packade upp allt me Idas hjälp :) Patrik skulle till Apoteket vid Willys så Tim följde me på cykeln! Ida o jag satte oss o fyllde i lite målarböcker, jag i min ;) Sen rullade em på. Mat (sååå god middag idag!!) o sen film mys o gotti för barnen. De fick titta på Ice Age så både jag o mannen tittade oxå, den är ju så rolig!! Hahaha...



Gosisarna!! <3

De har lagt sig o Tim sover, tror Ida oxå somnat nu... Jag har tagit mig en dusch o ska titta lite på tv. Sen ska två födelsedagskort göras! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar