söndag 18 november 2012

Vid halv tre styrde vi kosan ut mot Alunda. Först förbi en jobbar kompis o lämnade av massa barnkläder. Sen hem till Sara. Barnen vart jätte glada när vi kom o det blev många pussar o kramar! :) De va så glada o har haft det toppen där! Så det kändes bra! Vi vart bjudna på söndags middag, lasagne, sallad, sååå gott!! Sen fruktsallad, kladdkaka o grädde till efterrätt. Mums!!
Vi åkte hem strax efter 19, gav dom välling o satte på dom pyjamas o startade bilen innan, så den va varm :)
Tim somnade efter en stund men Ida va glad hela vägen hem! Haha! Men hon somnade snabbt när vi kom hem o Tim fortsatte sova :)

Känn så otroligt skönt att allt hade gått så bra! Därimot har jag känt mig lite nere under dagen. O längtat SJUKT mycket efter dom!! Men så fort jag träffade dom mådde jag bättre o nu känner jag mig gladare!! :) Så det va nog att jag längtade efter dom! hihi!

Nu latar jag mig i soffan, efter att ha packat upp o satt på en maskin me tvätt. När den är klar ska det hängas sen blir det sängen. Har inge spec inplanerat för morgon dagen förutom att leka o mysa med barnen till MAX!!!! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar