lördag 24 november 2012

Underbar dag med barnen :)

När Tim vaknade efter fm vilan på hela 1.5 timme (crayzy!!!) åt barnen lunch o sen åkte vi till Leos lekland. Först va nog Ida lite fundersam o tyckte det va stort o mycket folk! Men sen röjde vi på ! :D Ida hade jätte kul, men även Tim! De älskade bollhavet o ja, allt! Tim har ju utvecklats enormt de senaste veckorna. Han är snart ingen liten bebis :( På leklandet började han ställa sig upp mot saker o nu ska han ställa sig hela tiden. O balansen blir bättre o bättre!
Efteråt tog vi oss upp på Gränby, barnen somnade i bilen o fick sova till de vakna :) (efter ca 30 min) jag hämtade ut min mob, köpte nytt skal till den o hörlurar, o så handlade vi lite till middagen.

Patrik gjorde goda kotletter fyllda med cantadoue ost o pommes till, gott! :)

Barnen somnade som stockar kl 19. Förståligt ;) Även jag o Patrik va bra trötta, men med lite kaffe är jag fortfarande vaken :P Men ska strax sova!

Kommer somna sååå nöjd efter denna underbara familje dag <3

Kommer bli en mys dag i morrn, men oxå en tung dag... Får se om jag kan sova....

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar