torsdag 29 november 2012

Det vart lussebak...

Men när första jäsningen va vart jag tvungen att knata till Willys o köpa bakplåtspapper... Är stammis där ja. Går minst en gång om dagen dit :P

Mitt när ja höll på o rulla bullarna började Ida o skrika, efter en bra stund vakna Tim, som ställde sig upp, glad o ville leka... Suck! Så höll det på ett tag. När den ena somna väckte den andra den som sov... Fick sätta Patrik på o rulla ett tag :P men till slut la vi Ida i våran säng där hon nu sussar på. O Tim sover, o hostar väldans mycket i deras rum... Stackarn hade 38.9 nu i kväll... Så det är väl hans tur nu då :(

Lussebullarna vart iaf jätte goda. Vart ju tvungen att fila lite ;) nu ska jag lägga dom i frysen o gå o lägga mig! TRÖTT är jag... Inte så konstigt iof... Gå hemma me två sjuka små, som heller inte sover på nätterna just nu, tar på en. Men men!! I morrn är vi två o rå om våra små hjärtan då mannen tagit föräldraledig! :D

Fortsatte pynta lite mer nu under kvällen oxå ;)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar