lördag 3 november 2012

Känslosam kväll...

Åkte med moster o fina mormor till Vaksalakyrka kl 17.30 för Alla helgon minnesgudtjänst som va mellan kl 18-19. Så otroligt fint med alla levande ljus! Efter det gick vi till minneslunden o tände ljus för fina älskade saknade morfar <3
Sen åkte jag o mormor o köpte oss en varsin miiini sallad o åkte hem till mormor o åt o mös till Så mycket bättre :) Vi hade det så mysigt. Va kul o få va lite själv med mormor. Va dock så länge sedan jag va där hemma o det känn så påtagligt när man är där, att morfar fattas.... Gick bra hela stunden i kyrkan o hemma hos mormor. Men när jag kom hem o började prata med Patrik kom tårarna.... Jag saknar morfar så otroligt mycket!!! Tycker så himla synd om mormor! Kan nog inte ens föreställa mig hur hon har det. Men hon är trots allt så stark, hon försöker!! O när man är hos mormor så väntar man på att han ska dyka upp, att han är i väg o handlar el nåt... Vet att vi kommer att träffas, nån gång i framtiden. Men det dröjer, vilket jag vet att han oxå vill. Trots att saknaden o längtan är så stor så är det nåt inom mig som säger att han har det bra där han är o att han vakar över oss.
Älskar dig morfar!! <3


Så fint!!
 

 
Vi ställde våra ljus bredvid varandra

 
Hjärtformade ljuset från mamma <3

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar