måndag 5 november 2012

Inte bra!!

Det är konstigt egentligen... Jag kom in i ett riktigt flow förra veckan som kändes bra o som jag trivdes me.
Men så vart barnen sjuka o då fallerar allt!!! Varför??!! Det är ju inte jag som är sjuk! Men när nätterna är jobbiga o barnen vill ha ens konstanta uppmärksamhet heeeela dagarna, ja då är man så totalt slut när kvällen kommer att man bara däckar! Visst, dagarna kan jag ta, det är när nätterna blir jobbiga, när sömnen blir lidande, som jag inte orkar!! Maten blir det sådär me, måste ju ha så mycket energi som möjligt för o orka! O motionen, jisses! Jag är glad om jag lyckas hålla mig vaken tills barnen somnat :S
Detta gör ju att jag mår ännu sämre, mår SKIT för att jag inte orkar bry mig om maten o motionen!! Tänker INTe falla!!! From i morrn tänker jag inte låta nåt få hindra! Jag SKA ut på en promenad!! O jag SKA äta nyttigt!!

Det här är vad som skulle kunna få mig att falla tillbaka redan efter en vecka. Men så här är det. O ska jag låta allt jobbigt hindra mig, ja då kommer inte det här att gå!!
Meeen sömnen, jag tjatar, jag VET!! Men man är inte riktigt människa utan sömn... Så håll era tummar för att jag får sova i natt. För den här trötta mamman tänker lägga sig efter ett avsnitt av nya säsongen av Vampire Diaries!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar