onsdag 14 november 2012

Friska barn = Glada barn!

Äääntligen är barnen friska!! (vågar man säga d :S) visst, liiite små snorigt, men så är det oftast i höst tider!
Det märks verkligen att de varit piggare! Inte alls lika gnälliga o klängiga. Nöjda o glada med det mesta! :) Efter promenaden sov de ute en stund till, ja, Tim vakna nästan på en gång... Men Ida sov på :) ja tig mig en fruktsallad me keso o sen mös o prata jag me Tim tills Ida vakna ;) han kan säga: Däää (där) o peka! O så kan han vinka! :) min lilla kille börjar bli stor!!
När de vaknat kom mamma o passa barnen medans ja va till mvc. Sen när ja kom åkte hon hem. Ja laga middag o vi har precis ätit!
Jag ska snart ta mig en dusch, sen blir det mys me barnen tills ja ska lägga dom :)
Efter det tänker ja inta soffläge. Har varit nåt på em o kvällen nu mån o tis, o i morrn ska ja på bio!! :D kl 18.15. Så i kväll ska ja ta det lugnt!!!

Blir nog ett till inlägg sen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar