tisdag 13 november 2012

Ännu ett litet uppdrag!

Efter att jag förberett middagen igår drog jag iväg. Först en sväng in på Willys för o handla lite gott, plus en tidning till mamma!
Sen vidare till Kilen för att överraska henne :P gjorde ju de me pappa så! Iof så åkte jag ut på dagen då me barnen. Me.n kunde ju inte göra helt samma sak nu ;)
Kom hem strax efter kl 19. Vi kollade klart på Sagan om ringen (Japp, vi orkade inte hela i sön :P) va bara ca 40 min kvar! Efter det tog vi ett avsnitt av Vampier Diaries :D LOVE den serien!!!

Efter det snackade vi lite om förskola till barnen, jobb mm.... Kom i säng strax innan kl 23... Suck!!! Hade jag vetat att natten skulle bli som den blev hade jag lagt mig direkt!! Ida va vaken mellan 23.30-04.30 typ, sjukt!!!
Men gissa vem som sover än?! Inte jag iaf... Fick snällt gå upp me Tim vid halv åtta! Hur trött jag än va, ÄR!! Tim har fått sin gröt, jag tänkte vänta på Ida, men är ju sååå hungrig!!! Aja, hon vaknar nog ändå närsom!!

Önskar Dig en bra tis iaf!! :) ingen aning om hur vi ska fördriva dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar