måndag 5 november 2012

Trött är bara förnamnet...

Vart en kaos kväll igår... När Ida nästan hade somnat bredvid mig sätter hon igång o börjat gallskrika, hysteriskt!! Patrik vart tvungen att komma in till oss. Han lyfte upp henne o hon fortsatte o skrika... Tim vakna o skrek så va tvungen o springa in dit me... Patrik gick o vyssa Ida i famnen o efter nästan en timme somnade hon, andra gången gillt lyckades han lägga ner henne i sängen o hon fortsatte o sova.. Men sen höll det på hela natten, hon skrek, somna om osv. Tim vaknade oxå flera gånger, fick gå in o ge han nappen. Sååå snorig han va oxå, o hostig! Så rolig va min natt!
Vakna sen av en gnällig Ida för att upptäcka att hon kissar ner sig = våran säng blöt. Suck!! Så nu har jag fått dra av madrass skyddet (skumgummi dynan hade som tur va klart sig) o bäddat rent. När Patrik kommer hem måste ja kika efter en tvätt tid!

Tim har precis somnat. Hoppas han sover iaf en timme... Sen har jag förhoppning om att de ska sova samtidigt efter lunch så jag oxå kan få vila lite. Men det brukar aldrig gå som jag tänkt/hoppats.... Men vi får se!

Nu myser jag med Ida. Jag me en kopp kaffe o Ida med en skål me massa gurka :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar