måndag 19 november 2012

Ge mig mer tid o ENERGI!!!

Hjälp mig någon!!!! Alltså jag vill inge hellre än att gå ner i vikt! Men hur??!! Helst skulle jag vilja ha en personlig tränare som kan hjälpa mig. Men det kostar AP mycket!! Att gå på olika dieter hit o dit o med det gå hungrig om dagarna funkar inte! Jag går då o är hungrig hela tiden, blir på dåligt humör o ÄNNU mer gotti sugen! Då går det ut över barnen o det är INTE ok!! O den tiden som finns till motion är kvällarna. O ja, då ska man ju hinna me ALLT. O så är man sååå TRÖTT!

Ja, så har Du något tips på hur/vad jag ska göra? Det tas tacksamt emot!

Det här är INTE kul....... :( mår inte alls nå bra......

2 kommentarer:

  1. Vet precis hur du känner.. Dock för mig gäller det att röra på sig på morgonen men då är jag döds trött och tusen saker ska fixas. Önskar nån bara kom hit och lagade rätt sorts mat till mig och passar barnen så kag kan gå till gymmet eller nåt! Kanske en Nanny! haha skämt osidå... Det är det förbannade sockret för mig som är boven... får du nå tips så dela gärna med dig!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hoppas på o kunna komma ut tidigare på dagarna nu när mamma, pappa o syster ska flytta till gården bredvid ;) Sockret är den största boven för mig me... Kan äta rätt men den där jäkla chokladen alltså... O allt gott fika!! Oj oj :P Det är alltid (för mig) jobbigast de två första veckorna, sen blir det lättare o lättare. Men om det händer nåt, typ barnen blir sjuka. Då orkar jag inte bry mig om vad jag äter o nån motion orkas inte heller me... Oftast pga sömn brist... Handlar mycket om hur nätterna är för mig me, hur mycket man får sova! Men hojtar till om ja kommer på nåt mirakel knep ;)

    SvaraRadera