tisdag 6 november 2012

Dålig uppdatering...

under dagen. Men har varken haft tid el ork o blogga...
Strax efter kl 10 kom Amanda o Bella hit för o passa barnen :) när ja åkte va Ida lite små ledsen, o det är ovanligt för o va henne! Men hon mår ju inte så bra, men det gick över snabbt! Tim sov när jag gick ;) hade vaknat nästan på en gång. Hade iaf gått jätte bra för dom! Jag va ju till sjukgymnasten, vilket oxå gick bra :)
Väl hemma sen somnade Ida sittandes mot Amanda i soffan. Har aldrig hänt! Såg bra mysigt ut :) hon känner dig trygg med sin moster <3
Sen sov hon nästan i en timme. Jag vart utskickad (tack o lov) på en promenad! Känner mig inge bra i halsen, kroppen värker o jag fryser o svettas om vartannat! Är ändå glad att jag kom ut på promenaden (härligt att få gå när det är ljust o solen skiner oxå!) :) hade aldrig orkat gått i kväll o blir jag sämre kommer det bli lite vila :/
När ja kom tillbaka från promenaden fikade vi med brödet jag bakade igår. Sen åkte de! TACK för att ni hjälpte mig o för att jag fick lite sällis :)

När de hade åkt tvärslockna Tim o sov i drygt en timme. Sen mös vi vidare tills pappan kom hem. Då tog han me sig barnen i vagnen o gick till Willys (de behöver ju ändå lite frisk luft) medans jag lagade mat!
Så nu är vi mätta o belåtna! Barnen är trötta. Vi är trötta o även Patrik känner sig hängig! Så barnen får nog läggas lite tidigare i kväll, dumt o hålla dom uppe till kl 19 bara för att liksom ;)

Får se vad kvällen bjuder på... Sängen tidigt kanske?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar