lördag 10 november 2012

So far so good! ;)

Allt har klaffat än så länge! Sååå skönt! :) visst, Tim hann bli lite gnällig på slutet när jag bakade. Men jag va nästan helt klar då!

Mannen drog iväg vid sju. Vi gick upp kl 7.30 typ. Efter frukosten började jag att baka på en gång! Morotskaka! Det är några moment, o det blir mycket disk. Men det är det värt eftersom det är sååå gott!! ;)
När kakan va i ugnen tog jag hand om disken direkt. Sen la jag Tim. Duschade, sminkade mig, bäddat, vikt tvätt o nu myser Ida o jag i soffan o väntar på att Tim ska vakna. Då blir det en promenad till affären! Födelsedagspresent ska införskaffas o barnen få lite luft! :)

Tänk va mycket man kan hinna en bra dag när allt går som man tänkt (än så länge vill säga :/)

De är fortfarande snoriga o hostiga men ingen feber så en stunds kalasande ska de nog orka ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar