tisdag 20 november 2012

Blir ett litet kvälls inlägg ändå ;)

Drog till Gränby strax efter kl 19 o kom hem strax innan 21!! Tog ap lång tid o handla! Va inte spec mycket folk, men tar tid o plocka frukt. O sen va det MYCKET som skulle handlas (vart 8!! Rekord många kassar!) o sen hjälpte jag ett par nybliva föräldrar i ersättningsdjungeln ;) inte lätt o veta vad som är vad o hur de funkar. Men de va glada för min hjälp! Kändes skönt att kunna hjälpa till. Kunde inte låta bli när de stod o dividera om vad de skulle ha. Men de va som sagt väldigt tacksamma :)

Va även in på Kicks o köpte foundation o mascara, äntligen!! Det är slut, men så dyrt så jag har inte velat lägga pengar på det, men nu va jag tvungen :P Allt smink jag köper är Make Up Stores, förutam mascaran, det är maybelines (el hur det stavas, haha!) Älskar Make Up Stores smink!! Bra kvalité o håller o räcker länge :)

Sitter nu o försöker varva ner lite innan det blir dax för sängen.....

I morrn ska jag o Ida ha lite mor o dotter tid :) Tim ska till farmor sin o mysa några timmar. Jag o Ida planerar att åka till Ikea! Kan låta konstigt men Ida älskar att gå (springa) runt där ;) Hon älskar över lag att va i väg men Ikea är en favvo. Är ju enormt för en liten :) O så ska vi äta lunch där!
Tanken är att vi ska köpa lite saker till deras rum. En liten Expedit bokhylla (med fyra fack) o lite annat smått o gott :) man handlar alltid för mycket där! haha!

Nej, nu tänker jag faktiskt krypa till kojs! Så är jag KANSKE i säng till kl 22 iaf ;)

Godnatt ni fina!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar