måndag 26 november 2012

<3 Busan <3

I morse fick vår älskade Busan komma till katt himlen. Kl 10.15 vart jag uppringd av en veterinär som talade om att en tjej hade kommit in med en påkörd katt, o det va vår Busan... Jag bröt ihop o har gråtit till o från hela dagen... Hon hittades på fyrislundsgatan, vilket är rätt otroligt då hon tagit sig ända från Stavby... Hon försvann för ca 4 mån sen. Troligen har hon först gått till Moga o sen tillbaka till vår gamla lägenhet... Känns så fruktansvärt tragiskt. O vilka skuldkänslor man har, skulle vi ha tagit med oss henne?! Just nu är jag alldeles för slut då det har varit mycket denna dag känslomässigt. Så så mycket mer än det här orkar jag inte skriva just nu. Ett inlägg om gårdagen kommer! O så även ett eget inlägg om Busan...
Va iaf o fick se henne, o klappa henne. De hade gjort det så fint med en filt om henne o en under, o lite ljus... Tårarna rann som floder för kinderna...

Älskar dig min underbara fina Busan!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar