fredag 2 november 2012

Fattar inte...

Tittar sällan på min blogg på datorn, o skriver oftast inlägg från mobilen. Men ser ju nu att bilderna jag lägger in blir väääldigt stora o vääääldigt dålig kvalitè! Vet inte om det är kameran som är så dålig el om jag har förstorat bilderna för mycket. Har iaf ändrat nu så de ska bli lite mindre, så får vi se! Sen är det en spricka över kameran på framsidan, därför vissa kort blir lite konstiga i ena hörnet.

En annan irriterande sak är att när jag skriver inlägg från mob (vilket jag typ alltid gör) o lägger in bilder, kommer de inte i den ordning jag vill ha dom, utan lite huller om buller. Så det är inte alltid bildbeskrivningen passar till bilden. Så ni får försöka lista ut vad som tillhör vilken ;)

Aja, då fick jag äntligen det förklarat!

Ciao!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar