tisdag 20 november 2012

Regn o rusk...

Fy vilket väder!! :( Efter morgonbestyren packade jag ner barnen i vagnen o knatade till farmor o farfar... Det va inge skönt ute! Usch!! Vi vart bjudna på fika o lunch (våfflor) O strax innan halv två gick vi till Willys o handlade lite till dagens middag. Sen gick vi hem!

Tim sov en stund i min famn, huuuur mysigt som helst, ca 30 min på fm. Trodde han skulle vilja vila nu, men icke. Han röjer på för fullt i gåstolen! :) Blir nog en lite powernap sen skulle jag tro ;)

Efter middagen kommer en som ska köpa en vagn av oss o vid 18 tiden en annan som oxå ska köpa en vagn. SKÖNT! Efter det drar jag o handlar. Bestämde att det fick bli i kväll utan barn. Så jag kan gå i lugn o ro ;)

Får se om jag orkar göra ett till inlägg senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar