måndag 26 november 2012

Ida hjärtat!!

Kommer ett till litet inlägg snabbt här. Såg förresten att förr förra kom in nu i kväll. Skulle kommit in i fm. Men men...

Vart en tur till till doktorn me Ida idag. Hennes hosta o andning har inte blivit bättre... Hon har snarare blivit sämre :( de tog lite prover, bl.a. sånt där näs prov, när man sticker upp en liten pinne i näsan. Det känns så jäkla obehagligt! O hon vart ledsen o gillade det inte!! Men hon va hur duktig som helst! Även när de tog ett stick i fingret!
Hon har troligen förkylnings astma, men då hon har varit sjuk såååå himla mycket nu sen vi flytta hit, så ville läkaren kolla så det inte va nå annat, nån bakterie... Hon har nu blivit lite snuvig o lite feber. Tycker så himla synd om henne! Vill ta bort allt åt henne så hon får må bra igen!!

Hon tvärslockna bara sådär här i soffan strax innan halv fem o sov ett tag. Vaknade till kröp upp i min famn o somnade om <3
Hon har knappt velat äta så hon fick en isglass på kvällen, skönt för hennes stackars hals...

Än så länge är Tim pigg, som tur va! Är väldigt nöjd o det är skönt då Ida kräver mycket av mig. Vilket jag förstår! Snuttan!!

Så som ni förstår blir det inte mycke inlägg nu, vill lägga tiden på barnen som verkligen behöver den nu...
Nej nu ska jag gå o lägga mig bredvid henne (hon ligger mellan oss just nu..)
Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar