lördag 17 november 2012

Så himla skönt!

Barnen är verkligen som förbytta! NU är det mina barn! Haha! Den 1.5 vecka som de va sjuka va hemsk! Båda klängde o gnällde på mig DYGNET RUNT! Helt sinnessjukt! Tyckte självklart synd om dom för att de va sjuka, man blir så hjälplös! Så det va ju bara till att va me/nära dom heeeela tiden. Allt för att hjälpa dom, mina små hjärtan!
Efter 1.5 vecka va jag TOTALT SLUT! Trodde att nu orkar jag inte mer!! O så äntligen vände det!
Nu är de sitt vanliga pigga glada jag igen! :) som KAN leka en bit ifrån mamma ;) o som inte gnäller o gråter hela tiden! Det är ju såklart inte bara för mig det är skönt, utan även för barnen. Att få va friska, sjuk är INGE kul o vara!!!

Sådär ja! Då fick jag ur mig det oxå ;) haha!!
Nu väntat frulle, sen ska barnen iväg på äventyr hela helgen utan mamma o pappa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar