fredag 9 november 2012

Ett bakslag...

Barnen är nästan ännu snorigare idag... O hostar fortfarande :( hittills ingen feber, tills idag.. Tim hade 38 i morse... Inte så mycket men mycket för o va morgon...
Jag är LESS, barnen är LESS!! Vad gör man... Ida vill ut en stund, Tim sover. O helst vill jag att de ska få lite luft. Men de orkar ju inte va ute länge...

Kanske kan ta me dom till affären en sväng sen. Men idag är en sån dag de kommer att sova om vartannat. Om Ida ens sover..
Idag ångrar jag att jag sa till Patrik att det är ok för honom o åka i morrn... Han o en kompis ska nämligen åka eckerö linjen.. På hand födelsedag... Skit trist... Men det är vad han vill så..
Men det betyder ännu en dag utan pappan/mannen :(

Jag har massor o göra.. Ska baka tills i morrn, o städa behövs verkligen!! Men som det ser ut nu är de rätt omöjligt. Två sjuka barn kräver ens totala uppmärksamhet..

O i kväll ska jag bort, så jag kan inte göra nåt i kväll... MEN jag ser verkligen fram emot kvällen!! Behöver komma ut på eget håll o me trevligt sällskap o bra film kan det inte bli bättre!! :D längtar!!

Nej, nu är det strax lunch dax!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar